Hartelijk dank voor je aanvraag
Je aanvraag voor ScootFlex is succesvol verstuurd. Wij nemen zo spoedig telefonisch contact met je op om de aanvraag met je door te nemen. Er wordt dan ook in overleg een afspraak gemaakt om de scootmobiel bij je af te leveren.
Heb je op dit moment toch nog vragen? Bekijk dan hieronder de veelgestelde vragen. Wij nemen altijd telefonisch contact met je op, het moment om al jouw vragen te stellen.
Hoe lang kan ik gebruik maken van ScootFlex?
Je kan zolang gebruik maken van ScootFlex als jij wil. Je sluit ScootFlex af voor minimaal een maand en daarna is het tweewekelijks opzegbaar. Het maakt dus niet uit of je tijdelijk of voor een langere periode een scootmobiel nodig hebt. Je bepaalt zelf wanneer je start en stopt.
Wat zijn de kosten van ScootFlex?
De kosten voor ScootFlex met een 3-wielscootmobiel bedragen € 129,- per maand. De kosten voor ScootFlex met een 4-wielscootmobiel bedragen € 139,- per maand. Daarnaast betaal je eenmalig € 150,- voor het afleveren van de scootmobiel inclusief rij-instructie. In dit bedrag is ook het ophalen van de scootmobiel meegenomen na beëindiging van het abonnement.
Ben ik verzekerd met dit abonnement?
Ja, als je ScootFlex afsluit ben je verzekerd. De verzekering, en het bedrag daarvan, zijn inbegrepen bij het bedrag per maand wat je betaalt. De verzekering is een WA-verzekering, welke verplicht voor iedere scootmobiel.
Wanneer wordt de scootmobiel geleverd?
Als je je aanvraag voor ScootFlex hebt ingediend, dan leveren we de scootmobiel binnen 5 werkdagen bij je af. Vanwege tijdelijke capaciteitsproblemen kan de levering langer duren dan 5 dagen. Mocht dit bij jou het geval zijn, dan brengen we je altijd telefonisch op de hoogte.
Wat is het opzegtermijn van ScootFlex
De minimale huurperiode van ScootFlex is één maand. Daarna kun je 2-wekelijks opzeggen. Je hebt dus een opzegtermijn van 2 weken na 1 maand huren.