Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

  • Wij zullen het product leveren zoals in de webshop weergegeven, op het door jou opgegeven adres. We gaan hierbij uit van de levertijd zoals aangegeven op de website.
  • Kleinere producten (bijv. een rollator) leveren we af met pakketpost. Voor de grotere en zwaardere hulpmiddelen, zoals een scootmobiel of fiets, nemen we contact met je op voor de levering.
  • Als het ons toch niet lukt om het product binnen deze tijd af te leveren, nemen we eveneens contact met je op. Als we in overleg met je afspreken dat we eerder of later leveren, dan bevestigen we die afspraak per e-mail. Als je niet akkoord gaat met de latere levering, mag je de bestelling kosteloos annuleren en ontvang je een eventueel vooruitbetaald bedrag weer terug op dezelfde manier als waarop je de bestelling betaald hebt.
  • Als een product dat je hebt besteld toch niet meer leverbaar blijkt te zijn, zullen we je dit zo snel mogelijk laten weten en mag je de bestelling kosteloos annuleren. Je ontvangt een eventueel vooruitbetaald bedrag dan binnen 14 dagen na annulering terug op dezelfde manier als waarop je de bestelling betaald hebt.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

  • We leveren gratis in heel Nederland.

Hoe gaat de bezorging?

Om een efficiënte bezorging mogelijk te maken vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Zorg dat er op de afgesproken bezorgdag en -tijd iemand thuis is. Als we niemand thuis aantreffen, betaal je de eventuele kosten van een tweede bezorging.
  • Voor (zware) producten als scootmobielen en fietsen e.d. geldt dat deze slechts op een etage kunnen worden afgeleverd indien je over een lift beschikt; is dit niet het geval dan zullen wij in overleg het product op de begane grond afleveren. Voor de aflevering van dergelijke producten zullen wij altijd telefonisch contact met je op nemen om een afspraak te maken.
  • De producten moeten in de verpakking door de deuren van de woning passen, in geval van een flat of appartement ook door de voordeur van het gebouw. Houd er rekening mee dat sommige producten een afwijkende verpakkingsmaat kunnen hebben. Als de producten niet het gebouw, de trap, de lift of de woning in kunnen en we moeten daarvoor hulpmiddelen inzetten, betaal je de extra kosten daarvoor.

Wat als er een probleem is met de levering?

Neem contact op met onze klantenservice via het nummer 088 – 0016 766. Je betaalt hiervoor de gebruikelijke belkosten.