Verzending en Levering

Levering Welzorgshop

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij zullen het product leveren zoals in de webshop weergegeven op het door jou opgegeven adres.
Ga hierbij uit van de levertijd zoals aangegeven op de website.

Kleinere producten (bijvoorbeeld een rollator) leveren we af met pakketpost. Voor de grotere en zwaardere hulpmiddelen, zoals een scootmobiel of fiets, nemen we contact met je op voor de levering.

Wanneer het ons niet lukt om het product binnen deze tijd af te leveren, nemen we contact met je op.
Als we in overleg met je afspreken eerder of later te leveren zullen wij dit per e-mail bevestigen. Indien je niet akkoord gaat met de latere levering mag je de bestelling kosteloos annuleren. Een eventueel vooruitbetaald bedrag ontvang je weer terug op dezelfde manier als waarop  betaald is.

Mocht het bestelde product niet meer leverbaar zijn, zullen we je dit zo snel mogelijk laten weten en mag je de bestelling kosteloos annuleren. Je ontvangt een eventueel vooruitbetaald bedrag dan binnen 14 dagen na annulering terug. Dit gebeurt op dezelfde manier als waarmee je de bestelling betaald hebt.

Wat betaal jij voor de levering?

We leveren onze producten gratis door heel Nederland. Wij zullen onze producten na betaling binnen 5 werkdagen naar jou versturen. Voor grotere producten nemen wij eerste contact met je op. Dit doen we zodat we dan zeker weten dat je thuis bent op moment van bezorging.

Hoe gaat de levering?

Om een efficiënte levering mogelijk te maken vragen we je rekening te houden met de volgende zaken:

Zorg dat er op de afgesproken bezorgdag en -tijd iemand thuis is.
Als we niemand thuis aantreffen, betaal je de eventuele kosten van een tweede bezorging.

Voor (zware) producten als scootmobielen en fietsen en dergelijke geldt dat deze slechts op een etage kunnen worden afgeleverd indien je over een lift beschikt. Is dit niet het geval dan zullen wij in overleg het product op de begane grond afleveren. Voor de aflevering van dergelijke producten zullen wij altijd telefonisch contact met je op nemen om een afspraak te maken.

De producten moeten in de verpakking door de deuren van de woning passen. In geval van een flat of appartement moet het product door de voordeur van het gebouw. Houd er rekening mee dat sommige producten een afwijkende verpakkingsmaat kunnen hebben. Als de producten niet het gebouw, de trap, de lift of de woning in kunnen moeten we daarvoor hulpmiddelen inzetten. Hier betaal je extra kosten voor.

Wat als er een probleem is met de levering?

Neem contact op met onze klantenservice via het nummer 088 – 0016 766. Je betaalt hiervoor de gebruikelijke belkosten.