Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Na ontvangst van de bestelling en betaling via de Welzorgshop, ontvang je je bestelling binnen 5 werkdagen. Als we je pakket via pakketpost kunnen versturen, ontvang je een Track & Trace code.
Voor grote hulpmiddelen, zoals een scootmobiel, nemen we contact met je op voor levering. We blijven in dit proces contact met je houden. Als we een afspraak hebben ingepland sturen we je altijd een bevestiging per mail. Mocht de levering van jouw product, om wat voor reden dan ook, vertraging oplopen dan nemen we contact met je op.
Tijdens de levering van je mobiliteitsoplossing zal er nog gekeken worden of alles goed is afgesteld. Dit zodat jij optimaal gebruik kan maken van je hulpmiddel.
Zorg ervoor dat er op de afgesproken bezorgdag en tijd van levering iemand thuis is. De zware hulpmiddelen leveren we af op een etage, mits je in een appartement of flat woont en beschikking hebt over een lift. Is dit niet het geval, dan leveren we het product af op de begane grond.
Onze producten moeten in de verpakking door de deur kunnen. Woon je in een flat of appartement, dan moet het door de voordeur passen. Houd er rekening mee dat verpakkingen van onze producten kunnen afwijken. Past ons product niet in het gebouw, in de lift of in de woning, dan moeten we extra hulpmiddelen inzetten. Hier betaal je extra kosten voor.