Proactieve service
Ook aan service is gedacht in dit abonnement voor je scootmobiel. Welzorg monitort proactief of er problemen zijn met jouw scootmobiel. Dankzij het TiM-kastje kunnen medewerkers van Welzorg op afstand uw scootmobiel uitlezen en zo eventuele problemen snel en goed oplossen.
Ook als jij ons belt helpen we je op afstand. Heb je een probleem wat niet op afstand verholpen kan worden? Dan helpen wij jou in een keer. Omdat de foutmelding al op afstand uit te lezen is, kan de monteur direct de juiste onderdelen meebrengen. Zo hoef je minder lang te wachten tot het probleem verholpen is.
Sta je onderweg stil en is het probleem niet telefonisch op te lossen? Dan zorgen wij dat er zo snel mogelijk een monteur langskomt om het probleem te verhelpen. De monteur komt langs op de locatie waar jij op dat moment bent. Dit kan thuis, op het werk of op je vakantieadres in Nederland zijn. Zo kan je zorgeloos op pad met je scootmobiel.