Hoe zit het met garantie?
Op onze producten heb je zeker garantie. De garantie verschilt per product. Heb je een nieuw product gekocht, dan bieden we 2 jaar fabrieksgarantie. Dit doen we op alle nieuwe producten. Heb je een tweedehands product gekocht dan bieden we een fabrieksgarantie van 2 maanden. Deze garantieperiode geldt voor alle tweedehands artikelen die wij verkopen.
Als je binnen de garantietermijn een probleem constateert aan het product wat je bij ons hebt gekocht, dan adviseren we jou om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dan gaan wij, samen met jou, kijken hoe we het probleem op kunnen lossen. In eerste instantie gaan we kijken of we het product kunnen repareren. Lukt dit niet, of is dit niet realistisch, dan gaan we kijken naar een vervangend product. De kosten voor reparatie of vervanging zijn in beide gevallen voor ons.
Als we het product niet kunnen repareren of vervangen mag je de koop ontbinden, als dit redelijk is gezien het probleem met het product.
Om een beroep te doen op onze garantieregeling moet je voldoen aan de volgende voorwaarden:
- je kan (een kopie van) de aankoopbon voor het product laten zien;
- je hebt rekening gehouden met een termijn van twee maanden na ontdekking van het probleem om je klacht aan ons bekend te maken of een goede reden hebt om je niet aan die termijn te houden;
- de reden voor de klacht niet het gevolg is van onjuiste montage of van onjuist gebruik van het product
- de reden voor de klacht is niet het gevolg van omstandigheden die buiten het product zelf liggen, zoals bijvoorbeeld beschadigingen die zijn ontstaan tijdens het vervoeren van het product
- de reden van de klacht is niet het gevolg van normale slijtage, normaal verbruik of normale veroudering van het product;
- je alleen privé (niet zakelijk) gebruik hebt gemaakt van het product.